Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017



“Improving Performance of your Organisation through good customer service”

Ο ΣΤΚ διοργανώνει διήμερο σεμινάριο με θέμα “Improving Performance of your Organisation through good customer service”.


Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 26 & 27 Ιανουαρίου 2017 στα γραφεία του Συνδέσμου.
Εκπαιδευτής του σεμιναρίου θα είναι ο κ. Γιώργος Λοϊζου, (Consultant, Trainer (Customer Service, Risk and Banking Operations).

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλείστε όπως απευθύνεστε στην κα. Μαρία Βαρνάβα, Λειτουργό, Τομέα Εκπαίδευσης στο τηλ. 22364613 ή στο e-mail: m.varnava@acb.com.cy 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου