Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Συνάντηση με τον Διευθυντή Κτηματολογίου με επίκεντρο τη διεκπεραίωση υποθέσεων που αφορούν υποθήκες/αναδιαρθρώσεις στο τέλος κάθε τριμήνου

Πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον Διευθυντή του Τμήματος Κτηματολογίου και Χωροταξίας, κ. Ανδρέα Σωκράτους, αναφορικά με το πιο πάνω θέμα.

Ο κ. Σωκράτους αντιλαμβάνεται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι τράπεζες και ειδικά ότι υπάρχουν εξωγενείς παράγοντες (όπως το Τμήμα Φορολογίας και ο πελάτης) εκτός του ελέγχου τους, που εμποδίζουν την διεκπεραίωση των υποθέσεων.
Στόχος και προσπάθεια του Τμήματος Κτηματολογίου είναι η επίλυση του προβλήματος και η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των τραπεζών. Για τον σκοπό αυτό, ζητά τη συνεργασία του Συνδέσμου Τραπεζών. Εντούτοις, σημείωσε ότι αν δεν υπάρχει βελτίωση στον προγραμματισμό των τραπεζών, δεν θα διστάσει να εκδώσει και πάλι αυστηρές οδηγίες.

Με σκοπό την ομαλή διεκπεραίωση όλων των υποθέσεων και αυτών προς το τέλος του 2017 και προς αποφυγή λαθών λόγω πίεση, ο κ. Σωκράτους σημειώνει τα πιο κάτω μέτρα/ενέργειες:
1. Άμεσα οι τράπεζες, κλήθηκαν να απευθυνθούν στους υπευθύνους όλων των επαρχιακών γραφείων του Κτηματολογίου προκειμένου να δώσουν κατάλογο με ενδεικτικό αριθμό υποθέσεων που είχαν να διεκπεραιώσουν εντός Δεκεμβρίου (μάλιστα από δω και στο εξής αυτό να συνεχιστεί ως καλή πρακτική).
2. Να αυξήσουν τις μέρες που πάνε στο Κτηματολόγιο οι κτηματολόγοι των τραπεζών.
3. Πάντα να γίνεται συνεννόηση με το Κτηματολόγιο από την προηγούμενη μέρα αν οι τράπεζες περιμένουν να καταθέσουν προβληματικές ή πολύ μεγάλες υποθέσεις.
4. Οι υποθέσεις με ελλιπή έγγραφα δεν θα γίνονται αποδεκτές! Θα πρέπει να γίνεται πιο ορθή προετοιμασία της κάθε υπόθεσης, ώστε να μην παρουσιάζονται προβλήματα. Βάσει αυτού, οι περίπλοκες υποθέσεις (μεγάλες αναπτύξεις που απαιτούν και εκτιμήσεις, ταυτόχρονες υποθέσεις υποθήκης και μεταβίβασης, κλπ) θα πρέπει να προσκομίζονται στο Κτηματολόγιο από τις 10.00 π.μ., ώστε να υπάρχει χρόνος για επίλυση των όποιων προβλημάτων.
5. Αντί για επιταγές, να χρησιμοποιείται κάρτα από τον τραπεζικό υπάλληλο για πληρωμή των τελών.
6. Οι τράπεζες να διαμοιράσουν σε όλη τη διάρκεια του μήνα τις υποθέσεις τους και να μην αφήσουν τον όγκο τις τελευταίες τρεις (3) μέρες.
7. Να εντατικοποιούν από πριν την πίεση στους πελάτες και όχι στο τέλος του τριμήνου.

Σημειώνεται ότι από πλευράς Συνδέσμου Τραπεζών, το θέμα χειρίζεται η Ανώτερη Λειτουργός, Δρ. Δήμητρα Βαλιαντή Πλατή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου